English | Ελληνικά

Τι χρειάζεται η εταιρική σας ιστοσελίδα

Πίσω στο blog

Δημοσιεύθηκε την 23/8/12

Τι χρειάζεται η εταιρική σας ιστοσελίδα

Σκοπός της κατασκευής μιας εταιρικής ιστοσελίδας είναι η ενημέρωση των επισκεπτών της, σχετικά με το προφίλ και τη δραστηριότητα της εταιρίας. Επίσης ο χρήστης θα πρέπει άμεσα να αντλεί πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία επικοινωνίας και την τοποθεσία της. Η Wapp κατά την σχεδίαση της ιστοσελίδας σας, ακολουθεί τα παρακάτω βήματα, τα οποία θα βοηθήσουν την εταιρία σας να δραστηριοποιηθεί αποτελεσματικά στο διαδίκτυο.

1. Μια καθαρή περιγραφή της επιχείρισής σας

Κάποιος που επισκέπτεται την ιστοσελίδα της εταιρίας σας, δεν θα πρέπει να έχει μαντικές ικανότητες για να καταλάβει τι ακριβώς κάνει η εταιρία σας. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να καταστήσετε σαφές με την πρώτη ματιά το όνομα της εταιρίας σας και να συνοψίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στην αρχική σελίδα.

2. Μια απλή ηλεκτρονική διεύθυνση

Μην κάνετε τα πράγματα περίπλοκα. Το όνομα της ιστοσελίδας σας είναι σαν το εμπορικό σήμα σας. Θα πρέπει να είναι εύκολο για το χρήστη να το πληκτρολογήσει στον φυλλομετρητή του ή σε ένα e-mail. Μπορεί ακόμη να χρειαστεί να το πείτε σε κάποιον από το τηλέφωνο μερικές φορές.

3. Μια εύκολη στην πλοήγηση ιστοσελίδα

Ξεκάθαροι σύνδεσμοι προς τις πιο σημαντικές σελίδες, και ένας χάρτης του ιστότοπου, είναι ζωτικής σημασίας για την καθοδήγηση των επισκεπτών προς τις πληροφορίες που αναζητούν στην ιστοσελίδα σας. Βεβαιωθείτε πως η πλοήγηση στην ιστοσελίδα είναι εύκολη και σαφής. Όσον αφορά το κείμενο της ιστοσελίδας, συνίσταται να χωρίσετε τα δεδομένα σε σύντομες παραγράφους, με επικεφαλίδες εάν είναι απαραίτητο και να επισημαίνετε σημαντικές λέξεις ή φράσεις.

4. Άμεσα διαθέσιμες πληροφορίες επικοινωνίας

Δεν θα θέλατε να χάσετε έναν πελάτη προς έναν ανταγωνιστή μόνο και μόνο επειδή ήταν δύσκολο για αυτόν να έρθει σε επαφή μαζί σας. Θα πρέπει επομένως, να είστε βέβαιος πως η εταιρική σας ιστοσελίδα περιλαμβάνει διάφορους τρόπους για να επικοινωνήσουν μαζί σας οι επισκέπτες: τηλέφωνο, e-mail και μια τυπική φόρμα επικοινωνίας, είναι όλα καλές επιλογές. Είναι επίσης μια καλή πρακτική να προσθέσετε ένα σύνδεσμο με τη θέση της επιχείρισή σας στο Google maps.

5. Μερικές βασικές γνώσεις γύρω από το SEO

Η εταιρική σας ιστοσελίδα δεν θα σας βοηθήσει αρκετά, αν κανείς δεν μπορεί να την βρει μέσω των μηχανών αναζήτησης όπως το Google ή το Yahoo. Θα πρέπει να μάθετε τα βασικά γύρω από τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης ώστε να γίνει πιο προσιτή γι' αυτές. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείτε στοχευμένες λέξεις-κλειδιά στο κείμενο σας, να εισάγετε πολλούς συνδέσμους και να βάζετε σωστούς τίτλους στις σελίδες που δημιουργείτε.